Sunday, October 13, 2013

LANGKAH PERTAMA : Perjalanan kami dan Shaklee bermula....

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

9 Okt 2013 - bermulalah perjalanan saya dan keluarga (kami) dalam biz bersama produk Shaklee dan sihat dengan produk Shaklee.

Alhamdulillah...permulaan yang bukanlah satu perkara boleh dipandang yang mudah. Banyak perkara perlu saya teliti dan kaji termasuk bagaimana perjalanan dan permulaan yang harus saya ambil bersama Shaklee ini. Mendengar sahaja tentang kebaikan produk...tidak memberi jaminan apa-apa jika saya sendiri tidak membuktikan apa-apa kebaikan tersebut. Bergantung dengan sumber internet memang satu pendekatan yang mudah, tetapi jika saya sendiri tidak melaluinya....memang sukar untuk meyakinkan orang lain percaya tentang keupayaan produk Shaklee ini..


Langkah pertama saya dengan dunia Shaklee :
1. Mendaftar sebagai pengedar "Independent Distributor"

Perlu untuk saya memilih mereka yang bakal membimbing saya dalam dunia perniagaan Shaklee ini. Bukan sekadar berniaga..tetapi berkongsi pelbagai maklumat tentang Shaklee.

Thanks Puan Salmiah Othman yang mengalu-alukan kehadiran kami dalam dunia Shaklee ini. Bermula dengan fi pendaftaran hanya serendah RM85 sahaja saya telah berdaftar sebagai pengedar.

Insya Allah...dengan langkah seterusnya nanti saya dapat mempelajari banyak perkara tentang Shaklee. Dan anda yang mengikuti blog ini...juga boleh berkongsi info bersama!

Terima kasih ..sudi meninjau blog picisan ini!

Zainal & Safaraliwati
Shaklee Independet Distributor 

No comments :

Post a Comment